خطبه نماز جمعه مورخ 94/5/16 شهر زیراب
خطبه نماز جمعه مورخ 94/5/16 شهر زیراب


حضرت حجت‌ الاسلام و المسلمین حاج آقا رضایی امام جمعه محترم شهر زیراب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زیراب با اشاره به اینکه معاد بعد از موضوع توحید به عنوان مهم‌ترین بحث دین اسلام مورد توجه قرار گرفته است فرمودند : توجه به توحید به عنوان مبدأ و توجه به معاد به عنوان مقصد در آموزه‌های دینی مورد تأکید است.
ایشان با بیان اینکه دنیا و آخرت به تعداد 115 بار در قرآن آمده است، اظهار کردند : تکرار مشابه تعداد دنیا و آخرت در قرآن تصادفی نیست و به‌دلیل مراقبت انسان از خود برای سربلندی در آخرت و دوری از جلوه‌های دنیا است.
حاج آقا رضایی امام جمعه محترم شهر زیراب در خطبه دوم ضمن قرائت وصیتنامه شهدا به سخنان رئیس جمهور آمریکا در دانشگاه امریکن درباره توافق هسته‌ای اشاره و با تأکید بر حق ایران برای دست‌یابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، خاطرنشان کردند: جان اف کندی رئیس جمهور اسبق آمریکا نیز در همین دانشگاه و در سال‌های قبل درباره توافق هسته‌ای با شوری سخن گفته بود.
ایشان با بیان اینکه از چهار سال قبل حملات سنگین علیه سوریه آغاز شده بود و کشور‌های استکباری گروه‌هایی از معارضان دولت سوریه بودند را معترضان مردمی نامیده بود، ارشاره کردند : ایران سیاست دفاع تمام قد حمایت از سوریه را ادامه می‌دهد.
ایشان به وظیفه تاریخی و حساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای در بررسی توافق هسته‌ای، گفت: نمایندگان با حساسیت ویژه، بند‌های توافق‌نامه هسته‌ای را بررسی کنند.
حاج آقا رضایی در پایان ضمن تشکر از مسئولان خواست در تجهیز بیمارستان شهدا زیراب تلاش کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : مرتضی
تاریخ : شنبه 17 مرداد 1394
زمان : 11:37


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.